Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларды қашықтықтан оқытуды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

2020-2021 оқу жылы біз үшін ерекше форматта басталады. Ия, біз оған төртінші тоқсан кезеңінде аздап үйрендік, бірақ көптеген адамдар үшін, соның ішінде бірінші сынып оқушылары, бесінші сынып оқушылары, түлектер және олардың ата-аналары үшін бұл кезең алаңдаушылық тудырады, ал қашықтан режимде алаңдаушылық одан да басым. Білім беру ұйымының психологиялық қызметі алаңдаушылықты, мазасыздықты және басқа да көптеген мәселелерді шешуге көмектесуге арналған.
Психологиялық қызметтің мақсаты білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық денсаулығын сақтау, білім беру ұйымдарында қолайлы әлеуметтік-психологиялық ахуал жасау және білім беру процесінің барлық қатысушыларына психологиялық қолдау көрсету болып табылады.
Қашықтықтан оқыту нысанында акцент келесі міндеттерге баса назар аударады:
* психологиялық денсаулық пен көңіл-күй деңгейін анықтау;
* денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыру;
* білім алушылардың, тәрбиеленушілердің психологиялық қиындықтары мен проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
* оқушыларды, ата-аналарды (заңды өкілдерді), педагогтарды хабардар ету;
* ата-аналарға (заңды өкілдерге) және педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
Қашықтықтан оқыту нысанында психологиялық қызмет өз қызметін бірнеше бағытта жүзеге асырады.
Ақпараттандыру-түрлі-түсті буклеттер, шағын бейнелер, жадынамалар түріндегі барлық ұсыныстар. Қол жетімді, қысқа, анық. Педагог-психолог оқушылар мен ата-аналарды whatsapp (Ватсап) мессенджері, смс-хабарламалар арқылы қысқаша Ақпараттық хабарлама жіберу, әлеуметтік желілерде орналастыру арқылы хабардар ете алады. Ақпаратта педагог-психологтың Толық аты-жөні (т.а. ә.) мен байланыс деректері (телефон нөмірі, эл.пошта, әлеуметтік желілердегі мекен-жай).
Оқушылардың, педагогтардың ата-аналарының сұраулар бойынша кеңес беру қызметі (Жеке және қажетті техникалық құралдар арқылы: телефон қоңыраулары/ видео–, әлеуметтік желілердегі аудио-қоңыраулар). Консультативтік бағыт жеке және топтық болуы мүмкін, жеке, кәсіби өзін-өзі анықтау және басқалармен қарым-қатынас мәселелері бойынша; стресс, жанжал, күшті эмоционалды тәжірибе жағдайында студенттерге, оқушыларға психологиялық көмек көрсету.
Түзету-дамыту сабақтары білім алушылардың, тәрбиеленушілер мен педагогтердің үйлесуіне, эмоционалды-еріктік, шығармашылық дамуына, денсаулық пен өмірлік дағдыларды қалыптастыруға, өмірлік қиын жағдайға тап болған балаларға; зорлық-зомбылыққа ұшыраған балаларға көмек көрсетуге; коммуникативтік және өмірлік дағдыларды қалыптастыруға арналған тренингтерді ұйымдастыруға, кәсіби өзін-өзі анықтауға арналған сабақтарға, жанжалды тұлғааралық қатынастарды түзетуге бағытталған.
Педагог-психологтың қызметі күрделі, көп сатылы, ол тек физикалық қана емес, моральдық та қайтарымды талап етеді. Осының бәрімен, психолог әрдайым шығармашылық білдіру үшін күш пен уақыт және көмекке келу тәсілі болуы керек. Біздің алдымызда: мұғалімдер, ата-аналар, балалар және білім беру процесінің барлық басқа қатысушылары үлкен міндеттер қояды. Жалғыз, тіпті жоғары біліктілік, үлкен ықылас пен күш болса да, оны жеңу өте қиын. Тек өзара байланыс, бірігу арқылы біз ең басты міндетіміз -баланы ауқатты, өмірге құштар және бақытты етуді жүзеге асыра аламыз.

Ақсу қаласының» №3 арнайы мектеп-интернаты » КММ
педагог-психолог А. К. Рыспаева