Ақсу қаласының №3 арнайы мектеп интернаты
Әдістемелік жұмыс

Зияты  бұзылған  балаларға  білім  берудің негізгі  мақсаты барлық  психикалық  қызмет аясын түзету  және  дамыту,  әлеуметтік  өмірге  бейімдеу,  әлеуметтік жүріс-тұрыстың лайықты түрлерін  қалыптастыру,  тәуелсіз  еңбек  қызметіне  дайындау болып табылады.

Мемлекеттік жалпыға  міндетті стандартта көрсетілген  құзіреттілік- мәселелерді  шешу мүмкіндігі  шектеулі  оқушылар  үшін де ақпараттық  және коммуникативтік  негіз болып саналады.  Сонымен бірге зияты  бұзылған  балаларға  білім  беруде  даму  ерекшелігінен туындайтын  өзге  мәселелер шешіледі:  танымдық және еріктік-эмоционалдық  сала ерекшеліктерін  білу, танымдық пен сөйлеу тілінің  даму  деңгейі   бойынша саралау, түзету жұмысын  зерттеу, жеке қабілеттерін  есепке  ала отырып,  әлеуметтік–тұрмыстық өмірге бейімдеуді  қамтамасыз  ету.



Самоанализ интегрированного урока истории и литературы по теме «Образ наполеона в истории и литературе»

Интегрированный урок по русской литературе и всемирной истории в 7 «Б» классе

Дата проведения: 26.10.16

Тип: интегрированный урок истории и литературы в 7 «Б» классе.

Цели: путем сопоставительного анализа исторических материалов и художественного текста определить отношение к Наполеону Бонапарту как к исторической личности и художественному образу; дать оценку Отечественной войне 1812 г. воспитание гуманизма и милосердия, любви к ближнему. Способствовать развитию монологической речи учащихся.

Көбірек оқу...
 
Интегрированный урок по русской литературе и всемирной истории в 7 «Б» классе

Дата проведения: 26.10.16

Тема: Образ Наполеона в истории и литературе.

Тип: интегрированный урок истории и литературы в 7 классе.

Цели: путем сопоставительного анализа исторических материалов и художественного текста определить отношение к Наполеону Бонапарту как к исторической личности и художественному образу; дать оценку Отечественной войне 1812 г. воспитание гуманизма и милосердия, любви к ближнему. Способствовать развитию монологической речи учащихся.

Көбірек оқу...
 
Әдістемелік бірлестіктер

Әдістемелік бірлестікте жаңа педагогикалық технологияларды меңгеру,оны мектеп ішінде кеңірек тарату жұмыстары міндетті түрде іске асырылуы тиіс жұмыстардың бірі болып табылады. Әдістемелік бірлестік төрағаларының жұмысы әдістемелік бірлестіктердің өткен жылғы жұмысына талдау жасау негізінде, жаңа жылға қойылған міндеттер, өткізілетін қалалық, аумақтық және жалпы мектептік іс- шара жоспарлары, ағымдағы жылға мектептің оқу тәрбие және әдістемелік жұмыс жоспарлары негізінде құрылады. Біздің мектепте 6 әдістемелік бірлестік жұмыс жасайды:

- Бастауыш сынып мұғалімдерінің ӘБ;

- Гуманитарлық цикл мұғалімдерінің ӘБ;


- Политехникалық цикл мұғалімдерінің ӘБ;


- Үйден оқыту мұғалімдерінің ӘБ;


- Дамыту цикл мұғалімдерінң ӘБ;


- Тәрбиешілер ӘБ.


 

 
Өткізілген семинар туралы есеп.

«Ақсу қаласының №3 арнайы жалпы білім беру мектеп-интернат» ММ-де 2016 жылдың 26 қазан күні арнайы білім беру ұйымдарының педагогтарына арналған «Оқытуында ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеудегі жеке тұлғаға бағытталған әдіс» тақырыбында облыстық семинар өткізілді.

Көбірек оқу...
 
Семинар-практикум «Координация работы педагогического коллектива с трудными учащимися».

Осенние каникулы 2015-2016 учебный года в ГУ «СОШИ №3 г Аксу» начались для преподавателей школы с  участия в семинаре, на котором педагоги развивали и закрепляли  свои  навыки  и умения  в  работе с трудными детьми.

Тема семинара: «Координация работы педагогического коллектива с трудными учащимися».

Көбірек оқу...
 


Страница 1 из 3