Тамақтану, тазалау, киіну – шешіну, ойнау, серуендеу және т.б. сияқты барлық іс-шаралар кезінде балаңызбен сөйлесіңіз.
Дұрыс құрылған сөйлемдерді, сөздерді қолдана отырып сөйлеңіз. Сіздің сөйлеміңіз балаға қарағанда 1-2 сөзден ұзағырақ болуы керек. Егер бала әлі де бір буынды сөйлемдермен түсіндірілсе, онда сіздің сөйлеміңіз 2 сөзден тұруы керек.
Ашық сұрақтар қойыңыз. Бұл сіздің балаңызды жауап беру үшін бірнеше сөздерді қолдануға итермелейді. Мысалы, » ол не істейді?» орнына « ол ойнайды ма?».
Баланың сөйлеу және сұрақтарға жауап беру мүмкіндігі болуы үшін уақытша үзіліс жасаңыз.
Дыбыстар мен шуды тыңдаңыз. Сұраңыз «бұл Не?», бұл иттің үруі, желдің шуылы, ұшақтың моторы және т. б. болуы мүмкін.
Қысқа әңгіме, оқиға айтыңыз. Содан кейін балаңызға сол оқиғаны сізге немесе басқа біреуге айтуға көмектесіңіз.
Егер сіздің балаңыз сөйлеуде бірнеше сөз қолданса, оған сөйлеуін жаңа сөздермен байытуға көмектесіңіз. 5-6 сөзді таңдаңыз (дене бөліктері, ойыншықтар, өнімдер) және оларды балаға атаңыз. Оған осы сөздерді қайталауға мүмкіндік беріңіз. Бала оларды жақсы айтады деп күтпеңіз. Баланы ынталандырыңыз және жаттауды жалғастырыңыз. Бала осы сөздерді айтқаннан кейін 5-6 жаңа сөз енгізіңіз. Бала өмірдің айналасындағы заттардың көпшілігін білгенге дейін сөздерді қосуды жалғастырыңыз. Баламен әр күні айналысыңыз .
Ал егер бала тек бір сөзді атайтын болса, оған қысқа сөйлемдерді үйрете бастаңыз. Балаңыздың » доп » деген сөздерін қолданса, оған «үлкен доп», «Таняның добы», «дөңгелек доп» және т. б. деп біртіндеп оны сөйлеуге үйретіңіз.