Мектеп-интернатта «Арнайы мектепте құзыреттілікке бағытталған оқыту және тәрбиелеу» тақырыбында педагогикалық кеңес өтті
Егер мұғалім жұмыс істегісі келсе, көзі жанып тұрса, идеялар мен шабытқа толы болса, онда оның жұмысының сапасы жоғары болады. Педагогикалық кеңестің негізгі мақсаты-педагогтердің білім беру процесін үнемі жетілдіруге деген ынтасын арттыру. Мотивация – бұл бізді іс-әрекетке итермелейтін, қызметтің шекаралары мен формаларын белгілейтін және осы іс-әрекетке белгілі бір мақсаттарға бағытталған бағыт беретін ішкі және сыртқы қозғаушы күштердің жиынтығы екені белгілі. Мотив-бұл мұғалімнің мінез-құлқы мен іс-әрекетінің мәні, ол іске қосылатын барлық нәрсе.
Психологиялық жаттығулар жасап, педагогикалық кеңес мазмұнының өзекті ұғымдардың білу өздерін тексергеннен кейін, мұғалімдер топтық жұмысқа көшті. «Құзыреттілік» сөзіне ассоциацияларды жазуды ұсынылды. Әр топқа құзыреттілікке бағытталған тәсіл аясында қолданылатын әдісті көрсету, құзыреттілік принципін атау және сабақтың қай кезеңінде бұл әдіс қолданылатынын айту ұсынылды.
Ұсынылған әдістерді талқылағаннан кейін З.С. Краморенко сөз сөйледі. Ол проблемалық жағдайларды ұсынды, олардың шешімін мұғалімдерге табу ұсынылды.
Педагогикалық кеңес қолайлы жағдайда өтті және шешім қабылдаумен аяқталды.