Сынып жетекшісіне ұсыныстар «қиын» оқушылармен жұмыс бойынша

  1. Үйде қиын оқушыларға бару.
  2. Қиын оқушы мен сыныпқа психологиялық-педагогикалық сипаттама жасаңыз.
  3. Қиын оқушылардың оқудағы қараусыздығының алдын алу және еңсеру бойынша шаралар қабылдау.
  4. Жаттықтырушылармен, үйірме басшыларымен, пән мұғалімдерімен, қиын оқушылардың отбасыларымен байланысыңыз.
  5. Сынып пен мектептің қоғамдық жұмысында қиын оқушылардың жұмыспен қамтылуын, олардың кітапханамен байланысын бақылау.

  ЖАСӨСПІРІМДІ ЗЕРТТЕЙ ОТЫРЫП, ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ:

  1. Барлық мұғалімдер жасөспірімді зерттейді, бірақ оны аз ғана көреді. Мақсатты және саналы түрде зерттеу керек.
  2. Жасөспіріммен алғашқы танысу-бұл оның қызығушылықтары мен өмірінің ең жақсы білетін салалары туралы әңгіме.
  3. Тәрбиешімен немесе мұғаліммен сөйлескенде жасөспірім оған деген шынайы, қызығушылық сезімін сезінуі керек.

4.Жасөспірімді зерттеу ол өскен және оны қоршап тұрған ортадан бөлек жүргізілмеуі керек.

  1. Қиын себептердің кешенді сипаты әлеуметтік, биологиялық және психикалық факторлардың өзара әрекеттесуін анықтауы керек.
  2. Бір әдіс өздігінен әдіс емес. Уақыт өте келе созылған әдістердің Достастығы ғана тәрбиесі қиын жасөспірімді диагностикалаудың объективті бейнесін береді.

 

ЖАСӨСПІРІММЕН СӨЙЛЕСУ, ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ:

  1. Жасөспіріммен әңгіме Достық үнмен басталуы керек.
  2. Жасөспіріммен алғашқы кездесуде оны сынамауға тырысыңыз.
  3. Жасөспіріммен қарым-қатынас кезінде оған шынайы қызығушылық танытыңыз.
  4. Жасөспірімнің қарым-қатынасы үшін ең жақсы сөз-оның есімі.
  5. Жасөспіріммен Диалог пікірлері сәйкес келетін сұрақтардан басталуы керек.
  6. Қарым-қатынас барысында тең дәрежеде диалог жүргізуге тырысыңыз.
  7. Қарым-қатынас бастамасын өз қолыңызда ұстауға тырысыңыз.
  8. Жасөспірімнің көзімен заттарға қалай қарау керектігін біліңіз.
  9. Жасөспіріммен қарым-қатынас жасай отырып, педагогикалық импровизацияға дайындықты дамытуға тырысыңыз.