- Үйде қиын оқушыларға бару.
- Қиын оқушы мен сыныпқа психологиялық-педагогикалық сипаттама жасаңыз.
- Қиын оқушылардың оқудағы қараусыздығының алдын алу және еңсеру бойынша шаралар қабылдау.
- Жаттықтырушылармен, үйірме басшыларымен, пән мұғалімдерімен, қиын оқушылардың отбасыларымен байланысыңыз.
- Сынып пен мектептің қоғамдық жұмысында қиын оқушылардың жұмыспен қамтылуын, олардың кітапханамен байланысын бақылау.
ЖАСӨСПІРІМДІ ЗЕРТТЕЙ ОТЫРЫП, ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ:
- Барлық мұғалімдер жасөспірімді зерттейді, бірақ оны аз ғана көреді. Мақсатты және саналы түрде зерттеу керек.
- Жасөспіріммен алғашқы танысу-бұл оның қызығушылықтары мен өмірінің ең жақсы білетін салалары туралы әңгіме.
- Тәрбиешімен немесе мұғаліммен сөйлескенде жасөспірім оған деген шынайы, қызығушылық сезімін сезінуі керек.
4.Жасөспірімді зерттеу ол өскен және оны қоршап тұрған ортадан бөлек жүргізілмеуі керек.
- Қиын себептердің кешенді сипаты әлеуметтік, биологиялық және психикалық факторлардың өзара әрекеттесуін анықтауы керек.
- Бір әдіс өздігінен әдіс емес. Уақыт өте келе созылған әдістердің Достастығы ғана тәрбиесі қиын жасөспірімді диагностикалаудың объективті бейнесін береді.
ЖАСӨСПІРІММЕН СӨЙЛЕСУ, ЕСТЕ САҚТАҢЫЗ:
- Жасөспіріммен әңгіме Достық үнмен басталуы керек.
- Жасөспіріммен алғашқы кездесуде оны сынамауға тырысыңыз.
- Жасөспіріммен қарым-қатынас кезінде оған шынайы қызығушылық танытыңыз.
- Жасөспірімнің қарым-қатынасы үшін ең жақсы сөз-оның есімі.
- Жасөспіріммен Диалог пікірлері сәйкес келетін сұрақтардан басталуы керек.
- Қарым-қатынас барысында тең дәрежеде диалог жүргізуге тырысыңыз.
- Қарым-қатынас бастамасын өз қолыңызда ұстауға тырысыңыз.
- Жасөспірімнің көзімен заттарға қалай қарау керектігін біліңіз.
- Жасөспіріммен қарым-қатынас жасай отырып, педагогикалық импровизацияға дайындықты дамытуға тырысыңыз.