Мақсаты: оқушылардың тәрбие деңгейін анықтау, оқушылардың тәрбиесін арттыру бойынша ұсыныстар беру және түзету сабақтарын өткізу.
Сауалнамаға 5-10 сыныптан бастап 18 оқушы қатысты.
Сауалнама 10 бөлімнен тұрады, 4 пайымдау бойынша 0-4 балл бойынша бағалау қажет.
Сауалнама нәтижелері бойынша.
1 білім жоғары білім деңгейі
7 оқушы орта деңгейден жоғары.
7 оқушы орта деңгей
Орта деңгейден төмен 2 оқушы
1 оқушы төмен деңгей
Төмен деңгей: негізінен ересектердің талаптарымен және басқа сыртқы ынталандырулар мен демеулермен реттелетін әлсіз, тұрақсыз позитивті мінез-құлық, өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу ситуациялық болып табылады.
Орташа деңгей: дербестікке бейім, өзін-өзін басқару және өзін-өзі реттеушілік танытады, қоғамдық ұстаным жоқ.
Бұл жақсы деңгей: іс-әрекет пен мінез-құлықтағы оң дербестігі бар, әлеуметтік ұстанымы ситуациялық.
Бұл жоғары деңгей: іс-әрекет пен мінез-құлықтағы тұрақты және оң дербестік, белсенді әлеуметтік және азаматтық ұстаным көрінеді.
Ұсыныстар: оқушылардың білім деңгейі төмен және орташа деңгейден төмен болса, осы тақырып бойынша түзету сабақтарын өткізіңіз. Тәрбие деңгейін арттыру бойынша іс-шара өткізу.
Педагог-психолог: Рыспаева А. К