«№3 арнайы мектеп-интернат» КММ педагог-психологының атқарған жұмысы туралы ақпарат

Мақсаты: оқушылардың тәрбие деңгейін анықтау, оқушылардың тәрбиесін арттыру бойынша ұсыныстар беру және түзету сабақтарын өткізу.

Сауалнамаға 5-10 сыныптан бастап 18 оқушы қатысты.

Сауалнама 10 бөлімнен тұрады, 4 пайымдау бойынша 0-4 балл бойынша бағалау қажет.

Сауалнама нәтижелері бойынша.

1 білім жоғары білім деңгейі

7 оқушы орта деңгейден жоғары.

7 оқушы орта деңгей

Орта деңгейден төмен 2 оқушы

1 оқушы төмен деңгей

Төмен деңгей: негізінен ересектердің талаптарымен және басқа сыртқы ынталандырулар мен  демеулермен  реттелетін әлсіз, тұрақсыз позитивті мінез-құлық, өзін-өзі басқару және өзін-өзі реттеу ситуациялық болып табылады.

Орташа деңгей: дербестікке бейім, өзін-өзін басқару және өзін-өзі реттеушілік  танытады, қоғамдық ұстаным жоқ.

Бұл жақсы деңгей: іс-әрекет пен мінез-құлықтағы оң дербестігі бар, әлеуметтік ұстанымы ситуациялық.

Бұл жоғары деңгей: іс-әрекет пен мінез-құлықтағы тұрақты және оң дербестік, белсенді әлеуметтік және азаматтық ұстаным көрінеді.

Ұсыныстар: оқушылардың білім деңгейі төмен және орташа деңгейден төмен болса, осы тақырып бойынша түзету сабақтарын өткізіңіз. Тәрбие деңгейін арттыру бойынша іс-шара өткізу.



Педагог-психолог: Рыспаева А. К