Психолог лауазымының бос орны 13.02.2024 – 21.02.2024 аралығында жарамды |
|
|
Павлодар облысы әкімдігі Павлодар облысы білім беру басқармасының «№ 3 арнайы мектеп-интернаты» КММ психологтың – бос лауазымына орналасуға ашық конкурс жариялайды |
Бос жұмыс орын туралы ақпарат: |
|
аймақ |
Павлодар облысы , Ақсу қаласы , Ақсу кенті |
Жұмыс орны |
Павлодар облысы әкімдігі Павлодар облысы білім беру басқармасының «№ 3 арнайы мектеп-интернаты» КММ Пошталық мекенжайы: индекс 140102 Аксу қаласы , 8 Марта көшесі 8 үй Байланыс телефоны: 8(71837) 30205 (қабылдау бөлмесі) Электрондық пошта: internat.aksu@yandex.kz |
бос жұмыс орындарының саны |
1 |
Бос лауазымға үміткерлердің құжаттар пакеті: |
Конкурсқа қатысушы Педагог электронды немесе қағаз түрінде бекітілген Қағидалардың 107-тармағына сәйкес келесі құжаттарды жіберуі тиіс (ҚР БҒМ 21-ден бұйрығы. 02.2012 жылғы № 57″ мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы», жаңа редакцияда-ҚР БҒМ 2021.11.19 № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021.11.22 № 432 бірлескен бұйрығымен: 1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;; 2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін); 3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса); 4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ; 5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса); 6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;; 7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама; 8) Наркологиялық ұйымнан анықтама; 9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса); 10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағы. (Осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады) |
Психолог лауазымына қойылатын талаптар |
|
«Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 31 наурыздағы № 121 бұйрығымен бекітілген |
Лауазымдық міндеттері: Ø оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады; Ø білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және ерекше білім беру қадеттіліктері бар оқушылардың ата-аналарының немесе оларды алмастыратын тұлғалардың психологиялық мәдениетін қалыптастырады; Ø инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді ; Ø буллинг, суицидтің алдын алу бойынша жұмыстар жүргізеді.; Ø оқу құралы білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық принциптерін бойына сіңіреді; Ø әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды; Ø ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардың проблемалық мінез-құлқын еңсеру бағдарламаларын әзірлейді; Ø әр түрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде психологиялық көмек көрсетеді; Ø ата-аналарға, мұғалімдерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультативтік көмек көрсетеді.; Ø педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға білім алушылардың тұлғалық және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады; Ø белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында қарастырылған басқа да іс-шараларды өткізуге қатысады; Ø мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады.; Ø бала құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;; Ø балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды; Ø оқу құралы білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық принциптерін бойына сіңіреді. Білу керек: Ø Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңдарын және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілерді білуі қажет.; Ø жеке тұлға психологиясын, дифференциалды балалар мен жас ерекшеліктерін әлеуметтік, медициналық психологияны, балалар нейропсихологиясын, патопсихологиясын, психосоматикасын; Ø педагогикалық этика нормалары; Ø – Дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;; Ø белсенді оқыту әдістері, Әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас;; Ø жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістерін ұсынады, Ø еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар. Біліктілікке қойылатын талаптар: Ø жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі «Педагогика және психология» бағыты бойынша педагогикалық білімі немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білімі, жұмыс өтіліне талап қойылмайды.; Ø мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог – зерттеуші үшін кемінде 5 жыл ; Ø мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл. Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар: «педагог»: Ø қазіргі заманғы психологиялық әдістерді қолдану керек; Ø балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу;; Ø балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;; Ø білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;; Ø педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру; Ø «педагог – модератор»: Ø «педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ: Ø жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмысты жүзеге асыру.; Ø балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыруға міндетті; Ø ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу; Ø әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану ; Ø ата-аналар мен мұғалімдерге консультативтік көмек көрсету; «педагог-сарапшы»: Ø «педагог-модератор» біліктілігіне сай болуы керек.: Ø әр түрлі профильдегі және мақсаттағы психологиялық диагностика жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу; Ø психологиялық–педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу.; Ø мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;; Ø тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өз және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау; «педагог-зерттеуші»: Ø «педагог-сарапшы» біліктілігіне сәйкес болуы тиіс, сондай-ақ: Ø психологиялық тексеру мен диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеуге, психологиялық қорытынды жасауға және түзету жұмыстарын жүргізуге;; Ø әдістемелік құралдарды, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу ; Ø психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру бойынша Инновациялық тәжірибені енгізу.; Ø балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету ; Ø психологиялық-педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау; «педагог-шебер»: Ø «педагог-зерттеуші» біліктілігіне, сондай-ақ: Ø РОӘК мақұлдауын алған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс; Ø облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау және тәлімгерлікті жүзеге асыру; Ø білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу. |
Еңбекақы төлеу |
1 жүктеме– 40 сғат Жалақы деңгейі: 149717 тенгеден басталады Білімі: жоғары Педагогикалық еңбек өтілі 3 жыл және жоғары
|