Психологтың бос лауазымына туралы хабарландыру

Психолог лауазымының бос орны 13.02.2024 – 21.02.2024  аралығында жарамды

 

 

Павлодар облысы әкімдігі Павлодар облысы білім беру басқармасының «№ 3 арнайы мектеп-интернаты» КММ психологтың – бос лауазымына орналасуға ашық конкурс жариялайды

Бос жұмыс орын туралы ақпарат:

аймақ

Павлодар облысы , Ақсу қаласы , Ақсу кенті

Жұмыс орны

Павлодар облысы әкімдігі Павлодар облысы білім беру басқармасының «№ 3 арнайы мектеп-интернаты» КММ

Пошталық мекенжайы: индекс 140102  Аксу қаласы ,

 8 Марта  көшесі 8 үй

Байланыс телефоны: 8(71837) 30205  (қабылдау бөлмесі)

Электрондық пошта: internat.aksu@yandex.kz

бос жұмыс орындарының саны

1

Бос лауазымға үміткерлердің құжаттар пакеті:

Конкурсқа қатысушы Педагог электронды немесе қағаз түрінде бекітілген Қағидалардың 107-тармағына сәйкес келесі құжаттарды жіберуі тиіс (ҚР БҒМ 21-ден бұйрығы. 02.2012 жылғы № 57″ мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтерін лауазымға тағайындау, лауазымнан босату қағидаларын бекіту туралы», жаңа редакцияда-ҚР БҒМ 2021.11.19 № 568 және ҚР Еңбек және халықты әлеуметтік қорғау министрінің 2021.11.22 № 432 бірлескен бұйрығымен:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;;

2)жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – Бар болса);

4) педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері; ;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген) бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама;;

7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ТБЖ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша толтырылған бағалау парағы.

(Осы Қағидалардың 107-тармағында көрсетілген құжаттардың біреуінің болмауы кандидатқа құжаттарды қайтару үшін негіз болып табылады)

Психолог лауазымына қойылатын талаптар

«Педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 13 шілдедегі № 338 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 31 наурыздағы № 121 бұйрығымен бекітілген

Лауазымдық міндеттері:

Ø  оқушылардың психологиялық және әлеуметтік әл-ауқатын қамтамасыз етуге және қалыпқа келтіруге, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;

Ø   білім алушылардың, тәрбиеленушілердің, педагог қызметкерлердің және ерекше білім беру қадеттіліктері бар оқушылардың ата-аналарының немесе оларды алмастыратын тұлғалардың психологиялық мәдениетін қалыптастырады;

Ø   инклюзивтілік қағидатын іске асыруға жәрдемдеседі және білім беру процесіне қатысушылардың барлығының мінез-құлқының толерантты мәдениетін қамтамасыз етеді  ;

Ø   буллинг, суицидтің алдын алу бойынша жұмыстар жүргізеді.;

Ø   оқу құралы білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, Академиялық адалдық принциптерін бойына сіңіреді;

Ø   әр түрлі бағыттағы және бағыттағы психологиялық диагностиканы жүргізеді, оқыту, тұлғалық даму және мінез-құлық проблемаларын уақтылы анықтайды, психологиялық қорытынды жасайды;

Ø   ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және оның негізінде оқушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, дамыту бағдарламаларын, сондай-ақ педагог-ассистенттің іске асыруы үшін балалардың проблемалық мінез-құлқын еңсеру бағдарламаларын әзірлейді;

Ø   әр түрлі психологиялық проблемалары бар балаларға, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға консультациялар, жеке, кіші топтық және топтық дамыту сабақтары түрінде психологиялық көмек көрсетеді;

Ø   ата-аналарға, мұғалімдерге, мамандарға, нақты психологиялық мәселелерді шешуде консультативтік көмек көрсетеді.;

Ø   педагогикалық ұжымға, сондай-ақ оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға білім алушылардың тұлғалық және әлеуметтік даму мәселелері бойынша ұсынымдар әзірлеу мақсатында зерттеу жұмыстарының материалдары бойынша психологиялық талдауды жүзеге асырады;

Ø   белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді, педагогикалық, әдістемелік кеңестердің жұмысына, ата-аналар жиналыстарын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру ұйымының жұмыс жоспарында қарастырылған басқа да іс-шараларды өткізуге қатысады;

Ø   мектеп жасындағы балалармен психологиялық жұмыстың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады.;

Ø   бала құқықтарын қорғау жөніндегі конвенцияға сәйкес жеке адамның құқықтарын қорғауға жәрдемдеседі;;

Ø   балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды;

Ø   оқу құралы білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтар және басқа да қызметкерлер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық принциптерін бойына сіңіреді.

Білу керек:

Ø  Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңдарын және білім беру мәселелері жөніндегі өзге де нормативтік құқықтық актілерді білуі қажет.;

Ø   жеке тұлға психологиясын, дифференциалды балалар мен жас ерекшеліктерін әлеуметтік, медициналық психологияны, балалар нейропсихологиясын, патопсихологиясын, психосоматикасын;

Ø   педагогикалық этика нормалары;

Ø  – Дефектология, психотерапия, сексология, психогигиена, кәсіптік бағдар, мамандану және еңбек психологиясы, психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;;

Ø   белсенді оқыту әдістері, Әлеуметтік-психологиялық қарым-қатынас;;

Ø   жеке және топтық кеңес берудің, диагностика мен баланың дамуын түзетудің заманауи әдістерін ұсынады,

Ø   еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелері, санитарлық ережелер мен нормалар.

Біліктілікке қойылатын талаптар:

Ø  жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі «Педагогика және психология» бағыты бойынша педагогикалық білімі немесе бейіні бойынша жоғары медициналық білімі, жұмыс өтіліне талап қойылмайды.;

Ø   мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 3 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 4 жыл, педагог – зерттеуші үшін кемінде 5 жыл  ;

Ø   мамандығы бойынша жұмыс өтілі: педагог-шебер үшін кемінде 5 жыл.

Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

«педагог»:

Ø  қазіргі заманғы психологиялық әдістерді қолдану керек;

Ø   балалармен диагностикалық, түзету жұмыстарын жүргізу;;

Ø   балалардың эмоционалды әл-ауқатын, тиімді дамуын қамтамасыз ету;;

Ø   білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;;

Ø   педагогикалық ұжым мен ата-аналарға психологиялық білім беруді жүзеге асыру;

Ø  «педагог – модератор»:

Ø  «педагог» біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

Ø   жеке-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен жұмысты жүзеге асыру.;

Ø   балалармен, педагогтармен, ата-аналармен проблемалық (стандартты емес) жағдайларда жұмысты ұйымдастыруға міндетті;

Ø   ересектердің балалармен қарым-қатынасын қамтамасыз ету және реттеу;

Ø   әлеуметтік бейімделудің белсенді әдістерін қолдану  ;

Ø   ата-аналар мен мұғалімдерге консультативтік көмек көрсету;

«педагог-сарапшы»:

Ø  «педагог-модератор» біліктілігіне сай болуы керек.:

Ø   әр түрлі профильдегі және мақсаттағы психологиялық диагностика жүргізу, балалармен жеке жұмыс жүргізу;

Ø   психологиялық–педагогикалық қызметтің өзекті мәселелері бойынша конференцияларға, семинарларға қатысу.;

Ø   мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық қолдау бойынша ұсыныстар әзірлеу;;

Ø   тәлімгерлікті жүзеге асыру және білім беру ұйымы деңгейінде өз және әріптестерінің кәсіби даму басымдықтарын айқындау, аудан/қала деңгейінде тәжірибені жинақтау;

«педагог-зерттеуші»:

Ø  «педагог-сарапшы» біліктілігіне сәйкес болуы тиіс, сондай-ақ:

Ø   психологиялық тексеру мен диагностика деректерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс бойынша психологиялық-педагогикалық бағдарламаларды дербес әзірлеуге, психологиялық қорытынды жасауға және түзету жұмыстарын жүргізуге;;

Ø   әдістемелік құралдарды, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлеу  ;

Ø   психологиялық-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру бойынша Инновациялық тәжірибені енгізу.;

Ø   балаларды тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру бойынша педагогтерге көмек көрсету  ;

Ø   психологиялық-педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын айқындау, облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде тәжірибені жинақтау; «педагог-шебер»:

Ø  «педагог-зерттеуші» біліктілігіне, сондай-ақ:

Ø   РОӘК мақұлдауын алған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) немесе авторлық бағдарламасы болуы тиіс;

Ø   облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау және тәлімгерлікті жүзеге асыру;

Ø   білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу.

Еңбекақы төлеу

1 жүктеме– 40 сғат

Жалақы деңгейі:  149717 тенгеден басталады

Білімі: жоғары

Педагогикалық еңбек өтілі 3 жыл және жоғары