Қазіргі әлемде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар саны артып келеді. Бірақ мұндай балалары бар көптеген ата-аналар әрдайым барлық мәселені уақытында түсіне бермейді, дабыл қағып, бәрі өтеді деп ойлап, мамандарға жүгінбейді. Немесе олар қайда бару керектігін және қалай көмектесу керектігін білмейді.
Жағдайды нашарлатпау үшін ата-аналарға мәселенің не екенін, баланың онымен күресуге қалай көмектесетінін, оны қандай әдістермен жасау керектігін, жұмыстың барлық кезеңдерін мән-жайын ашып, түзетудің ең тиімді әдістерін көрсету керек. Оларға сабақтар үздіксіз болуы керек екенін жетку керек.
Тек мұғалімдер мен отбасылардың бірлескен жұмысы балаға мақсатқа жетуге және қоғамның толыққанды мүшесі болуға көмектеседі!
Осы жұмыс түрі бойынша әлеуметтік желілерде келесі материалдар жарияланды:
Сайдимова А.Б. – «Қызықты есептер»
Жалелова А.Е. – «Бұл кім? Бұл не?» ойыны
Темиргалиева А.Н. – «Нейрогимнастика»
Краморенко З.С. – «Нейропсихологиялық сабақтар»
Ермулатова Ж.Ш. – «Сенсорлық даму сабақтарында ойын әрекеті процесінде материалды орау арқылы ұсақ моториканы және тактильді қабылдауды дамыту бойынша түзету жұмыстары»
Шайкенова М.Б. – «Саусақ моторикасын дамыту»
Ибраева А.А. – «Түстерді үйренеміз» ойын
Писегова А.Р. – Көзге арналған гимнастика
Сагимбекова М.Б. – «Сортер»
Рамазанова А.Н. – Дидактикалық ойын «Санау»
Байболова Ж. – «Түрлі-түсті резеңкемен саусақ моторикасын дамытуға арналған ойын»
Тусупбекова Д.Е. – «Таным процестерін дамытуға арналған 3 топ ойын»
Буркитбаева Г.А. – «Мнемокесте»
Бекшебаева С.И – «Нейропсихологиялық жаттығулар»
Жалелова А.Е – «Музыкалық-ырғақтық жаттығулар»
Иващенко И.В. – «Оқушылардың зейіні мен есте сақтау қабілетін дамытуға ықпал ететін ойындар мен жаттығулар»
Джансеитова А.К. – «Кеңістіктегі бағдарлау»
Акетов Ш.Б. – «Допты астынан, үстінен қабылдау және дұрыс бағыттауға үйрету тәсілдері»
Матаева А.С. – «Морфемалық конструктор».