Оқушылардың оқуға қызығушылығын дамыту қажетті және іс жүзінде ең қиын әрекет. Қазіргі заманғы коммуникация құралдары кітапты ойдағыдай алмастыра алмайды. Балаға оқуға үйрету оны теледидар көруге немесе компьютерде ойнауға жіберуден әлдеқайда қиын. Әңгіме ата-аналар баланы оқуға және жазуға үйретуі тиіс деген сөз емес. Мұнымен мектеп айналысады, мұғалім. Сондай-ақ оқуға деген тұрақты қызығушылықты қалыптастырады.
06.10.2023 ж. «Арнайы мектеп-интернат» КММ-де «Оқу сағаты» өтті, онда мұғалімдер сабақта әңгімелер, ертегілер, өлеңдер оқыды.
6 қазанда 2-3-4 «А» сынып оқушыларымен қазақтың халық ертегісі «Қыз Дудар» оқылды. 0,1 А класс – Буквар бойынша мәтіндер, 2-4 А УНИ – К. Чуковский «Мойдодыр», УНИ – «Саня мен Жәмила тауын бисермен кестелегені туралы оқиға», «Есендір» поэмасы, 5-6 А Ана туралы өлеңдер жинағын, 7,9 Ә Әдібай Табылды «Атырау ақылы», 10 А. М.М. Зощенконың «Ұлы саяхатшылар», сондай-ақ КЕБ сабағында 10 А сыныбы журналдар оқыды.
Оқушылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, шығарманы алғашқы қабылдау кезеңінде ғана емес, сонымен қатар мәтінмен жұмыс істеуде де олардың эмоциялық саласына сүйену керек. Мұнда оқушылардың мынадай іскерліктерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған әдістемелік тәсілдерді пайдалануға болады:
– оқылғандардың нәтижесінде пайда болатын жеке эмоциялық сезімдерге өз назарын ерікті түрде бағыттау, оларды анықтау және ой елегінен өткізу;
– шығарманың әрекеттегі адамдарының эмоционалдық жай-күйін түсінуге, сезінуге немесе оларды жоққа шығаруға;
– шығарма авторының жеке басының эмоциялық байлығын жасыру, онымен келісу, оны толықтыру немесе дауласу.
«Оқу сағатының» басты қорытындысы оның балаларда кейінгі әдеби білімге деген құштарлығын тудыруы, барлық жаңа және жаңа сұрақтарға жауап беру үшін өзінің әдеби біліміне деген ықыласын оятуы тиіс: кітаптың оларға не және қалай айтқанын және олардың әңгімелесушісі болғанын ғана емес, сонымен қатар автор туралы айтып отыр, – дейді ол, – айтады, ал авторға оқырмандардың ойлары мен сезімдерін шақыруға мүмкіндік береді.