«Қорқыту жағдайында мұғалімге не істеу керек»ұсыныстары

Қорқытудың белгілері:

* Бала кенеттен ауыра бастайды және мектепке бармайды.

* Әрқашан депрессиялық көңіл-күйде.

* Сыныпта достар жоқ.

* Ешкім онымен бірге партада отырғысы келмейді.

* Әзіл мен әзілге арналған Объект. * Оқу үлгерімінің кенеттен төмендеуі.

* Жиі көгеріп, жыртылған киіммен келеді.

* Үй тапсырмасын сұрайтын ешкім жоқ.

* Жарыстарда: «тек онымен емес!».

* Көбінесе үзілісте жалғыз уақыт өткізеді.

Қорқыту жағдайында мұғалімге не істеу керек:

* Алдымен мұндай проблема бар екенін мойындау керек.

Бұл көрінгеннен әлдеқайда маңызды қадам:

– Біз жәбірленушінің мүдделерін сақтау туралы айтып отырғанымызбен, іс жүзінде біз көбінесе құқық бұзушының пайдасына әрекет етеміз.

Мысалы, білім алушылар зорлық-зомбылыққа жиі таңданады, ал кейбір тәрбиешілер өздері үшін тұра алмайтын балаларға құрметпен қарайды.

– Кейде мұғалімдер балаларға өз проблемаларын өздері шешуге мүмкіндік берген дұрыс деп санайды немесе ауызша агрессияны қауіпті емес және назар аударуға тұрарлық емес деп санайды.

– Кейбір басшылар ата-аналар сияқты белсенді әрекеттерді қажет ететін басқа адамдармен кездескенге дейін тақырыпты талқылауды көтергісі келмейді.

Қысым оған мүмкіндік беретін атмосфераның арқасында, сондай-ақ қадағалаудың жеткіліксіздігі мен салдардың болмауы нәтижесінде жалғасады.

* сабырлы болыңыз;

* істі байыпты қабылдаңыз;

* тез және салмақты әрекет ету; қажет болса, жазалаңыз және жазаның себебін түсіндіріңіз;

* зорлық-зомбылық жасаушыға оның мінез-құлқын құптамайтыныңызды түсіну;

* жәбірленушінің жәбірленушінің көзқарасын көруге тырысыңыз;

* жәбірленушіге қолдау көрсету, оны жігерлендіру, өзін жеткіліксіз немесе ақымақ сезінбеу, нақты көмек көрсету.